Monday, August 8, 2011

...aaaaand We're Back! (Sort of!)

Hel-LO my friends & followers - thank you so SO MUCH for not deserting me while I relocated.  I would love to say my new craft room is all set up and organized and set to go but this is not the case; it is about 60% done and, since I am going through stamping withdrawal, I figured 60% was good enough to make a card, so I did!  WOO HOO!  It was for this week's sketch challenge at Skipping Stones Design:
Something about that design reminded me of those hooks at the back of a bra, probably because one of the first sets I ever purchased from SSD was their 'Bra's Volume 1' set, so I went with that theme and this is what I came up with to thank all of my loyal friends & followers for their 'support' while I was moving and unable to be crafty:
I used SSD's Pumpkin Seed Sentiments to create the background DP with Groovy Guava ink (it most closely matched the bra back out of all of the colors I had, LOL!) and affixed little rhinestones on the bra image as an accent and underneath the sentiment as well - I can't decide which sentiment to use inside the card, there are so many good ones with this set: "they never leave you hanging", "they help you hold it together when things are falling apart", "they don't care if you're a boob..."... help me decide?  Which one is your favorite?  Since this card has metal elements in it (the hooks) this card also fulfills the requirements of this week's 'Anything Goes with metal' challenge at Papertake Weekly as well.
Again, thank you all SOOOO much for 'hanging' in there with me.  I appreciate 'your support'.  As does Ty, he is doing much better as well, thank heavens!!  (I just realized... the title?  'we're back', get it?  As in the back of a bra?  LOL!  Sorry...)
Have a great week everyone!
~Crafty Math Chick

15 comments:

Jingle said...

LOL! You are hilarious! I'm so glad you are settled and able to join us again!

Meg said...

Ha! Perfect card for the sketch and the sentiment (although it worries me a bit that you're traipsing about like a lewd woman all for the sake of your card)! Glad to see you back and crafting!

Theresa said...

This is classic!! I love it. You make me laugh and make my day. I like "they don't care if you are a boob!" LOVE IT!!

Suzanne said...

OMG you are too funny! Welcome back!

Anita said...

I love this card! I would never have thought of using a bra back on a card.

torico said...

LOL! This card is so FUN! I like "They don't care if you are a boob!" :):)

Sharon Caudle said...

OMG! I LOVE this card!!! LMBO!! And my favorite sentiment is "they don't think you're a boob"!!!! Thanks so much for joining us at Papertake Weekly and hope you join us again soon!
hugs, Sharon

Brenda said...

That is so funny! What a priceless card! Thanks for playing along with SSD!

Lori said...

I absolutely LOVE this card M!!! Way to think outside the box!! The bra matches really well in my opinion!! I like "they never leave you hanging"

Barb's Boys Inspired said...

Absolutely perfect! Always glad to see your creations at Skipping Stones Design!

Karen B. said...

This is such a perfect take on the sketch! I love your "found" embellishment!

Wendy said...

Oh my goodness....perfect-o!!! Too funny. I am so glad to see you back!!! Take care Meredith!!

busybusyhoneybee said...

Oh wow! I laughed when I saw this! This is sooooo excellent! What a fun idea! Now I gotta hit goodwill or something and get some old bras to cut up! haha
Karen C

wendyp said...

LOL!!! This is too funny! Love your choice of accessories!

Janeen said...

haha Meredith, you are funny! This card is a scream. I love it. NEVER would i have thought of this. :D
BTW i never use the yahoo 3-mail. the gmail is the best one.
they help you keep it together when things are falling apart gets my vote. This is such a fun card.